Someday my pain will mark you

Jag lyssnar på The Antlers och Bon Iver och Bonnie 'Prince' Billy väldigt mycket nu för tiden.

Skäggiga män som sjunger vemodiga och mörka visor i falsett.

Jag är verkligen äckligt taggad på att dra igång mitt soloprojekt nu, vill skapa skapa skapa, viljan finns. Åh, så den finns. Det känns som att det ska spruta ut ur munnen, naveln och tårkanalerna vilket ögonblick som helst! Jag ska skriva, spela in, släppa i sommar. Skriva ikväll. Hela natten, skriva. Jag vet inte vad, om vad, hur, men varma kläder på balkongen, cigaretter, någorlunda stämd gitarr, anteckningsblock, penna. Håll tummarna, jag vill släppa i sommar.
mvh

Något att säga, säg det här.
Vad heter du? gabban

DO IT

2010-07-09 @ 18:54:04
Din egen sida: http://sandigt.blogg.se/
Vem är du?


E-posten: (kommer inte synas)

Din sida:

Kommentaren: