Dancing Pigeons - Ritalin


Tömre


Honey, you cannot wrestle a dove

Sista natten jag sover i den här lägenheten nu. Hejdå.

Utflyttning


You Are the Blood


0.10

Just nu är det faktiskt mörkt ute. Det var länge sedan.

Firar med balkongen.

Bygdsiljum

En liten förhandstitt, innan jag rensat igenom alla sexhundra jävla bilder. Säkert typ femton som blev användbara. Mys på, vänner.


Slowing Down

Skrev för övrigt föregående inlägg från kyrkans toalett. Bara så ni vet.

Bjussar på lite Anthony medan jag funderar fram något vettigt att skriva, kanske till och med något insiktsfullt. Eller iallafall inte platt och opersonligt.


Things start slowing down for you and I
It's been a long time coming
If you keep holding on to what we've lost
You're gonna drag down the road behind us

I never wanted it to be like this, to feel this way
I'm just afraid that if you stay, we'll never change
I never wanted it to be like this, to feel this way
I'm just afraid that if you stay, you'll hate me

18:29-4


Vikarierade litegrann för pappa idag: kyrkomusiker.

Spelade Kent som postludium. Gamlingarna diggade.

Jag kunde bara inte låta bli, när jag fick välja själv.

mvh

All the best lies are told with fingers tight

Dissar nog att sova inatt, det gick inte bra alls! Sträckser The Pacific istället. Dricker koffein så jag mår mindre illa.

Du har fått mig att känna mig som en femtonårig emoflicka som sönderplayats av en par år äldre snygging i kajal och bandtröja. Jag citerar fan till och med Paramore här, kom igen. Vill inte se dig igen.

Känner man taggen?

Jag gör, litegrann iallafall...

-

Water isn't the only thing running through the pipes.

There will be a light

(Flyttad till http://godsownscale.blogg.se/2010/july/wip-exalted-champion.html)

Min profilbild